Ondernemingsgegevens
Troetelhof
Groot Eyssel 37
2328 Meerle (Hoogstraten)
BE0781.421.310
www.troetelhof.be
+32 474 22 19 87
info@troetelhof.be
Artikel 1: Algemene bepalingen
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elke tot stand gekomen overeenkomst en bestelling tussen Het Troetelhof en de klant (zijnde iedere persoon die een bestelling plaatst bij Het Troetelhof en/of een aankoop doet bij Het Troetelhof en/of in het algemeen een overeenkomst met het Troetelhof sluit).
Wanneer de klant de bestelling/aankoop/overeenkomst bevestigt, verklaart deze akkoord te zijn gegaan met deze algemene voorwaarden.
Artikel 2: Prijzen en betaling
De genoemde prijzen zijn uitgedrukt in Euro, in overeenstemming met de wettelijke voorschriften hieromtrent en zijn inclusief BTW, tenzij anders werd overeengekomen.
De betalingen dienen onmiddellijk verricht te worden bij het plaatsen van een bestelling. Betalen kan via een online betalingssysteem of overschrijving. Indien de klant de betalingsvoorwaarden niet naleeft, dan is hij van rechtswege, zonder dat daarvoor enige aanmaning nodig is, in verzuim. Het Troetelhof is vanaf dat moment gerechtigd om de leveringen te staken.
Artikel 3: Leveringsvoorwaarden
Het Troetelhof verbindt zich ertoe om alle bestellingen, geplaatst en volledig betaald ten laatste 24u voor het afgesproken afhaalmoment, te leveren op het door de klant gekozen afhaalpunt.
De klant dient dit afhaalpunt kenbaar te maken bij bestelling van de goederen en kan kiezen uit volgende afhaalpunten en -momenten:
- Woensdag tussen 13u30 en 16u30 in BC Vallei van het Merkske – De Klapekster te Kolonie
41, 2323 Wortel (Hoogstraten) - Woensdag tussen 18u30 en 19u30 te Dorp 11, 2242 Zandhoven
- Donderdag tussen 17u30 en 18u30 te Ferdinand Pauwelsstraat 76, 2180 Ekeren
(Antwerpen) - Zaterdag tussen 15u en 17u te Groot Eyssel 37, 2328 Meerle (Hoogstraten)
De klant kan tot 24u voor het afgesproken afhaalmoment zijn aankopen annuleren, zonder opgave van redenen.
De klant mag zijn aankopen overdragen aan een vriend, buur of familielid indien hij/zij verhinderd is (door bijvoorbeeld ziekte of vakantie) om deze te komen ophalen, of mits een seintje kan de klant op een moment in samenspraak met Het Troetelhof en binnen 48 uur na het afgesproken afhaalmoment zijn aankopen komen ophalen op Het Troetelhof, Groot Eyssel 37, 2328 te Meerle.
Indien de aankopen niet worden opgehaald op het afgesproken afhaalmoment of binnen 48u erna op Het Troetelhof, vervallen de aankopen van de klant. Reeds betaalde en niet-afgehaalde bestellingen worden niet terugbetaald.
Artikel 4: Aansprakelijkheid
De klant doet afstand van elke buitencontractuele aansprakelijkheidsvordering ten aanzien van Het Troetelhof alsook ten aanzien van de hulppersonen van Het Troetelhof voor schade veroorzaakt door de niet-nakoming van een contractuele verbintenis.
Onder hulppersoon wordt verstaan: elke natuurlijke persoon of rechtspersoon die door Het Troetelhof belast wordt met de gehele of gedeeltelijke uitvoering van een door Het Troetelhof afgesloten contractuele verbintenis, zoals bv. een medewerker of vrijwilliger op de afhaalpunten van Het Troetelhof.
Het Troetelhof kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld bij gebeurlijke ongevallen op de locaties van de afhaalpunten. Het Troetelhof is niet gehouden tot (betaling van) enige schadevergoeding aan de klant of derden.
Klachten of betwistingen met betrekking tot geleverde goederen of diensten dienen binnen de 7 kalenderdagen na levering schriftelijk gemeld te worden, op straffe van verval. In geval de klacht gegrond wordt bevonden is de aansprakelijkheid van Het Troetelhof beperkt tot de omruiling van de goederen of de terugbetaling van de betaalde diensten.
Elke aansprakelijkheid beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling of de aankoop. Onrechtstreekse schade komt niet voor vergoeding in aanmerking.
Onverminderd bovenstaande bepalingen, is de aansprakelijkheid van Het Troetelhof voor iedere schade als gevolg van een aan haar toerekenbare tekortkoming waarvoor het geen
verzekeringsdekking zou genieten en die geen verband zou houden met een concrete bestelling en/of dienst, in elk geval beperkt tot het bedrag van 250 EUR per schadegeval.
Artikel 5: Eigendomsvoorbehoud
De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de klant, de exclusieve eigendom van Het Troetelhof.
Artikel 6: Klantendienst
Het Troetelhof is bereikbaar op het telefoonnummer +32 474 22 19 87 of via e-mail op
info@troetelhof.be. Eventuele klachten kunnen hieraan gericht worden.
Artikel 7: Privacy
Het Troetelhof heeft een Privacy Policy die van toepassing is op haar activiteiten en relaties met haar klanten, leveranciers en derden. Deze Privacy Policy wordt onder andere samen met deze Algemene Voorwaarden overgemaakt en kan op de website van
Artikel 8: Toepasselijk recht – Forumbeding
Op alle geschillen die verband houden met de activiteiten van Het Troetelhof en de relatie tussen Het Troetelhof en haar klanten, is het Belgisch recht van toepassing.
In geval van betwisting zijn de rechtbanken en hoven van Antwerpen alleen en exclusief bevoegd, onverminderd het recht van Het Troetelhof om de vordering in te stellen bij de rechtbanken en hoven van de woonplaats of de zetel van de klant